علف خرد کن برقی [مشخصات ۳ دستگاه قدرتمند وپرفروش]

دامداری به‌عنوان یکی از صنایع مهم در تولید محصولات پروتئینی برای بشر شناخته شده است.
کد خبر: ۱۴۱۶۴۱۴

دامداری به‌عنوان یکی از صنایع مهم در تولید محصولات پروتئینی برای بشر شناخته شده است. در این میان نقش تجهیزات مناسب برای این صنعت از اهمیت زیادی برخوردار است. این تجهیزات می‌توانند به دامداران در کنترل هزینه‌ها، بهبود بهره‌وری و مهم‌تر از همه سلامت دام‌ها کمک زیادی کند.

استفاده از تجهیزات دامداری می‌تواند برای دامداران در بسیاری از زمینه‌ها مؤثر باشد. برای مثال، دستگاه‌های شیردهی خودکار می‌توانند به دامداران در کاهش هزینه‌ها و زمان شیردهی کمک کنند. همچنین، به کمک دستگاه‌های خنک‌کننده مه‌پاش، دام‌ها را می‌توان در شرایط آب‌وهوایی خنک و رطوبتی مناسب نگهداری کرد و به‌سلامتی آن‌ها کمک نمود.

یکی از تجهیزات مهم دامداری، علف خردکن برقی است که در ادامه با ۳ مدل پر طرف‌دار و یا بهتر است بگوییم پر فروش آن و در نهایت نحوه خرید علوفه خردکن برقی به‌صورت آنلاین آشنا می‌شویم.

 

علوفه خردکن (دستگاه علف خرد کن) یکی از تجهیزات مهم در صنعت دامداری است. این وسیله برای خردکردن علوفه خشک و هیدروپونیک، کاه، کلش، بذر‌هایی مانند گندم، جو، ذرت و … به کار برده می‌شود.

تاریخچه یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های دامداری، علف خردکن برقی

علوفه خردکن‌ها یکی از ماشین‌آلات کشاورزی هستند که باعث می‌شوند تا علوفه‌ها به قطعات کوچک‌تر تبدیل شوند و سپس با تبدیل‌شدن به خوراکی نرم به تعریف دام‌ها برسند. علوفه خردکن‌ها باعث بهبود هضم و جذب عناصر غذایی در دام‌ها می‌شود و در نتیجه به بهبود بهره‌وری و سلامت این حیوانات کمک می‌کند.

اولین علف خردکن‌ها در سامرست انگلستان ساخته شد، زمانی که جیمز ادگیل از یک دستگاه ساده‌ای به‌صورت چاقوی مارپیچی برای برش‌های علوفه استفاده کرد. پس از آن علف خردکن دستی در انگلستان و در سال ۱۷۹۴ توسط جیمز کوک لندن ثبت شد.

در دهه‌های بعدی، با پیشرفت صنعت و بهبود تکنولوژی، علوفه خردکن‌ها به صورتی پیشرفته‌تر و با قابلیت‌های بیشتری ساخته شدند. امروزه در دامداری‌های بزرگ و کوچک از انواع علوفه خردکن‌های برقی و بنزینی استفاده می‌شود که به دامداران در بهبود بهره‌وری و کاهش هزینه‌های آن‌ها کمک می‌کند.

در ادامه به ۳ علف خردکن برقی که توسط مجموعه پارس صنعت ارائه می‌شود، می‌پردازیم.

 

علوفه خردکن دهانه ۵۰

علف خرد کن برقی [مشخصات ۳ دستگاه قدرتمند وپرفروش]


قبل از شروع به معرفی انواع علف خردکن برقی [مشخصات ۳ دستگاه قدرتمند و پرفروش]لازم است تا بگوییم، علوفه خردکن‌های بر اساس فاکتور‌هایی مانند قطر دهانه ورودی و یا منبع تغذیه آن‌ها (بنزینی، برقی) و یا حتی بر اساس عملکرد (گیوتینی و دوار) طبقه‌بندی می‌شوند.

در این نوشتار ما به بررسی علوفه خردکن‌ها بر اساس قطر دهانه ورودی آن‌ها می‌پردازیم. علوفه خردکن دهانه ۵۰، یکی از مدل‌های پرفروش است که قابلیت خردکردن علوفه‌های دامی را به‌صورت خودکار دارد.

 علوفه خردکن دهانه ۵۰ با ابعاد دهانه ۵۰ سانتی‌متر و با استفاده از یک موتوربرقی، علوفه‌های دامی را خرد می‌کند و به قطعات کوچک‌تر تقسیم می‌کند. این کار باعث می‌شود که علوفه‌ها به شکل بهتری در سیستم گوارشی دام‌ها هضم شوند و این حیوانات از عناصر غذایی بیشتری استفاده کنند.

علف خردکن برقی دهانه ۵۰، با داشتن یک سیستم تنظیم سرعت، قابلیت تنظیم‌شدن برای خردکردن علوفه‌های مختلفی مانند کاه، کلش، ساقه‌های گندم، جو، یونجه و علوفه‌های هیدروپونیک را دارد.

البته مدل علوفه خردکن دهانه ۵۰ به سه نوع علوفه خردکن معمولی، علوفه خردکن هیدروپونیک و علوفه خردکن همه‌کاره طبقه‌بندی می‌شود که به ترتیب برای علوفه خشک، علوفه‌تر و همه نوع علوفه به کار برده می‌شوند.

علوفه خردکن دهانه ۶۰

علف خرد کن برقی [مشخصات ۳ دستگاه قدرتمند وپرفروش]

علوفه خردکن دهانه ۶۰، یکی از مدل‌های علوفه خردکن‌های پر فروش و قدرتمند است که با داشتن یک موتوربرقی، به‌صورت خودکار علوفه‌های دامی را خرد می‌کند. علاوه بر این، علوفه خردکن دهانه ۶۰، با داشتن سیستم تنظیم سرعت، قابلیت تنظیم‌شدن برای خردکردن علوفه‌های مختلف را دارد.

 این دستگاه با داشتن قابلیت‌هایی همچون دارابودن تیغه‌های قوی و مقاوم و ساختاری مستحکم می‌تواند گیاهان علوفه‌ای مانند یونجه، ذرت، کلزا، گندم علوفه‌ای، شبدر، علوفه‌های خشک مانند کاه، ذرت خشک، علوفه جو را به قطعات کوچک تبدیل کند و همچنین بسیاری از غلات دامی را آسیاب کند.

علف خردکن برقی دهانه ۶۰ در انواع مختلف معمولی، هیدروپونیک، پلاس و plus به همراه آسیاب در اختیار دامداران قرار می‌گیرد. در انواع مختلف علوفه خردکن دهانه ۶۰ می‌توان به ترتیب علوفه خشک مانند کاه و کلش یکی از ضایعات برداشتی از غلات است که حاوی مواد

مغذی مانند پروتئین، کربوهیدرات، فیبر و مواد معدنی است، علوفه‌های‌تر مانند هیدروپونیک، برخی از میوه‌ها مانند سیب، گلابی، نخل میوه و همچنین برای آسیاب‌کردن دانه‌های غلات مانند گندم و جو استفاده نمود.

علوفه خردکن دهانه ۷۰

علف خرد کن برقی [مشخصات ۳ دستگاه قدرتمند وپرفروش]

علوفه خردکن دهانه ۷۰، یکی از دستگاه‌های مورداستفاده در دامداری است که برای خردکردن علوفه‌های دامی به کار می‌رود. این مدل علوفه خردکن، گنجایش زیادی برای خردکردن علوفه دارد.

علوفه خردکن دهانه ۷۰، با داشتن موتوربرقی قدرتمند و تیغه‌های قوی، به‌صورت سریع و باکیفیت خوراک دام را تهیه می‌کند. همچنین با داشتن سیستم تنظیم سرعت، می‌توان میزان خردکردن علوفه‌ها را تنظیم کرد و به نیاز همه نوع دام اعم از گاو، گوسفند، بز و ... پاسخ می‌دهد.

این دستگاه بادوام و مقاومت بالا طراحی شده است و مجهز به سیستم اورلود است که در صورت بروز خطا مانند جسم سخت و یا استفاده بیش از حد از موتور دستگاه، عملکرد علف خردکن برقی را متوقف می‌کند. همچنین، با داشتن طراحی مناسب و دارابودن چهارچرخ، این دستگاه به‌راحتی قابل‌حمل و نقل است.

علف خردکن برقی، کلید سودآوری بیشتر در دامداری

انواع علف خردکن برقی معرفی شده، با داشتن قابلیت‌هایی همچون سرعت بالا، کارایی زیاد، قابلیت تنظیم سرعت می‌توانند در خردکردن علوفه‌ها، به دامداران کمک می‌کند تا به سودآوری بیشتری در دامداری خود دست یابند و هزینه‌های خود را کاهش دهند.

با استفاده از ۳ نوع پرفروش علف خردکن برقی، علوفه‌های دامی به‌صورت سریع و باکیفیت زیاد خرد می‌شوند و قابلیت تهیه خوراک دام را با میزان هدررفت کمتر فراهم می‌کند.

در پایان لازم به ذکر است مجموعه پارس صنعت با ارائه انواع علف خردکن برقی و بنزینی، بیش از ۱۲ مدل از این دستگاه‌ها را در اختیار دامداران عزیز قرار داده است. تمامی دستگاه‌های ما دارای سیستم او رود و گارانتی یک‌ساله و همچنین پشتیبانی مادام‌العمر هستند.

برای اطلاع از لیست قیمت انواع علوفه خردکن‌ها و خرید دستگاه علف خردکن برقی می‌توانید به لینک زیر در سایت پارس صنعت که در انتهای این متن قرار داده‌ایم، مراجعه نمایید.

https://parsanat.com/cat/agricultural-equipment/machinery/fodder-cutter

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها